Bridge to Terabithia

我悄悄地往前邁進
前往那蠻荒而美麗的地底世界
我在裡面浸泡 
以呼吸之聲打破沉靜 
在我之上
除了那微細的光芒
什麼也沒有
來自我居住之所的
我將返回那兒
當完成使命之時
我在浮潛
我是個潛水伕
我往深處游
經過皺摺的岩石...
以及黯黝的海草
我潛入那片深藍
銀色魚群等待...
當我穿越水流
泡泡從我冒出
泡泡就像小水母般
緩緩往上游
我一一地檢視著
卻沒有足夠的時間觀看一切...
正因如此
顯得
意義非凡!

Bridge to Terabithia - Try
 : Hayden Panettiere
------------------------------------
Ya...ya...
You're scared... you'll fall
Sometimes it seems impossible
but your hopes... and dreams
are closer than they seem
why not
give yourself a chance
Nothin's gonna hold you back
Everything you want is right there waiting
Whatcha wanna do
gotta have some faith in you
Don't you know that you can have it all
If you TRY...
AND YOU JUST BELIEVE
YOU CAN... YOU WILL
REACH INSIDE...
Don't be scared to Dream
You'll never know until
UNTIL YOU TRY...

沒有留言:

張貼留言