談論主題 Weeble Wobble But Don’t Call It That

當有不希望失去的東西時
即使會很糗,到底會不會不顧一切極力的去爭取

不自己去面對,就無法找到自己能接受的答案
對吧!
-----------------------------------------------------------------------
用力揮擊,直到世界末日為止!

無奈 如此傷感

引述

Weeble Wobble But Don’t Call It That

Weeble Wobbles were great. I remember punching the hell out of them trying to figure out how much force it would take to knock down the relentless stout punching bag. Fast forward to adulthood and having a Weeble Wobble might look silly now, unless you modernize it. That’s what designer Jin-Sook Kim did and he added a little twist. Punch this bag hard enough and the energy turns on a light. Now if only it had a slot for me to slide in pictures of my arch nemesis.

Designer: Jin-Sook Kim





5 則留言:

  1. 你不希望失去的東西是什麼呢??
    就我而言、我不希望失去自己能支配的時間與自由...
    無奈即使已經任性到老闆臉上出現三條線、新交辦的事項仍是層層疊疊累積上來...
    工作暫告一段落、到你這兒看看新整理出來的滑雪照片、讓自己輕鬆一下...
    無止盡的加班、就當是在為我的「滑雪基金」努力吧~~~這樣會讓我好過一點...
    只是...今晚註定要熬通宵了~~~*.*
    繼續上工~~~よし!!
    ﹝充氣娃娃??我笑了~~~﹞

    回覆刪除
  2. To:Corant有人型嗎@__@,難道你看到飄來飄去的小白To:咪尼很好,有目的才有生存的意義當你越不願失去的時候,就會知道對你有多重要To:魚會~~~有沒有看過功夫熊貓別學冬大那隻熊貓:pTo:淘淘因為我老是亂挖東西:p

    回覆刪除
  3. 會不會彈回來打到自己阿!
    @@那醬子
    就搞不清楚誰是誰的出氣筒了

    回覆刪除